Oddělovací retardér jízdních pruhů a cyklopruhů BENITO Gota
Oddělovač cyklistických pruhů BENITO GOTA ze 100% recyklované PVC štěpky, získané z izolace již použitých elektrických kabelů (POST CONSUMPTION).
Povrchová úprava reflexní barvou na bázi reflexních mikrokuliček.
Jedná se o bezpečnostní prvek pro oddělení cyklostezky od standardního provozu pro automobily!
Použití oddělovacího retardéru při budování cyklostezek má několik výhod a specifických vlastností, které zlepšují bezpečnost a pohodlí cyklistů i ostatních účastníků dopravy. Níže jsou uvedeny hlavní vlastnosti a výhody tohoto prvku:
Vlastnosti oddělovacího retardéru
-
Oddělení dopravních proudů: Retardéry fungují jako fyzická bariéra, která odděluje cyklisty od ostatních druhů dopravy, zejména automobilů. Toto zajišťuje jasné vymezení prostoru pro cyklisty a snižuje riziko nehod.
-
Zpomalení automobilové dopravy: Oddělovací retardéry na cyklostezkách nebo v jejich blízkosti pomáhají zpomalit auta, což je důležité především v oblastech, kde se kříží různé dopravní proudy (například na křižovatkách či v obytných zónách).
-
Zvýraznění cyklostezek: Oddělovací retardéry jsou vyrobeny z materiálů a barev, které jsou dobře viditelné. Díky tomu jsou cyklostezky lépe označeny, což usnadňuje navigaci a informuje řidiče o přítomnosti cyklistů.
Výhody použití oddělovacího retardéru
-
Zvýšení bezpečnosti: Oddělením cyklistů od automobilové dopravy se snižuje pravděpodobnost kolizí, což je zásadní pro bezpečnost všech účastníků silničního provozu.
-
Psychologický efekt na řidiče: Retardéry a jiné formy fyzického oddělení mohou působit jako vizuální a psychologická bariéra, která pomáhá udržet řidiče automobilů v přiměřené vzdálenosti od cyklostezky.
-
Podpora cyklistiky: Bezpečnější cyklostezky povzbuzují více lidí k tomu, aby je využívali k dopravě, což vede ke snížení automobilové dopravy a zlepšení životního prostředí.
-
Všestranné použití: Oddělovací retardéry lze snadno aplikovat jak na nové cyklostezky, tak i při rekonstrukci a úpravě stávajících tras. Jsou flexibilní a lze je přizpůsobit různým typům městského prostředí.
ROZMĚRY
Ref. | A | B | H | |
---|---|---|---|---|
VBA21 | 820 | 210 | 130 |
KOTVENÍ
Doporučené kotvení: Pomocí kotevních šroubů INOX A4. HIT-V-M12x150 mm - WS 9350 12x160 mm. Chemická hmoždinka. HILTI-HI-170 - Sika Anchorfix-1. Není součástí dodávky.
Oddělovací retardér cyklopruhů je určen pro oddělení cyklistického pruhu od ostatních pruhů na silnici a zlepšení bezpečnosti cyklistů. Jeho použití zahrnuje následující kroky:
-
Výběr vhodného místa pro instalaci retardéru - mělo by být umístěno na místech, kde se cyklopruh kříží s ostatními pruhy na silnici, například na křižovatkách nebo na místech, kde cyklopruh zpomaluje až zastavuje.
-
Příprava místa pro instalaci - místo pro instalaci by mělo být očištěno od nečistot a překážek, aby instalace byla co nejbezpečnější pro cyklisty.
-
Instalace retardéru - retardér se instaluje na příslušném místě pomocí šroubů nebo kotvících prvků a je připevněn na silnici. Zpravidla se jedná o gumový nebo plastový profil, který je umístěn přímo na silnici a přizpůsoben cyklistické rychlosti.
-
Signalizace a označení - retardér by měl být vyznačen dostatečnou signalizací, aby byl pro řidiče a cyklisty viditelný. Pokud je to vhodné, mohou být také vyznačeny samostatné pruhy pro cyklisty.
-
Pravidelná údržba - retardér by měl být pravidelně kontrolován a udržován v dobrém stavu, aby byla zachována jeho funkčnost a bezpečnost.
Použití oddělovacího retardéru cyklopruhů může zlepšit bezpečnost cyklistů a snížit riziko nehod. Je však důležité, aby byl instalován správně a pravidelně udržován.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Společnost BENITO
Společnost Fundició Dúctil Benito byla založen v roce 1992, v roce, kdy město Barcelona hostilo olympijské hry. Byl to tak významný rok pro toto město, jeho obyvatele a mnoho dalších lidí po celém světě, že se Fundicio Ductil Benito rozhodlo pojmenovat svou první lavičku Barcino jako poctu hlavnímu městu Katalánska. Portfolio společnosti se v průběhu let postupně rozšiřovalo, až dosáhlo kompletní nabídky městského vybavení.
Globální poskytovatel v oblasti městského vybavení se 4 hlavními řady výrobků